Проект "Наш Викладач"

Деталі

Абсолютно кожен студент,  так чи інакше, стикається під час навчального процесу з такими шановними і улюбленими викладачами.  Тут же напрошується питаннячко: «А що б ми робили без найкращих, найталановитіших, найрозумніших, шанованих і обожнюваних викладачів нашого дорогого університету?»

Щоденно, кожної години, вони, в руках котрих наші майбутні знання (дипломи), майстерно працюють на благо суспільства, нашого студентського суспільства! Адже ми саме їм в першу чергу маємо бути вдячні за наші успіхи й невдачі (так, саме невдачі, які щоразу роблять людину сильнішою). Безперечно, у кожного з нас є найулюбленіший викладач, і, на нашу думку, він –  просто най-най-най….

На пари до свого улюбленого викладача студент іде з превеликим задоволенням. І це незалежно від того, хоче він спати чи ні; перша пара чи остання. Саме його лекції є найцікавішими, матеріал – найзмістовнішим. Іноді взагалі виникає щирий подив: «Що цей викладач, це ясне сонце науки робить в нашому університеті?! Бо його ж місце – мінімум Оксфорд!» Але в той самий час з жахом думаєш, що буде, коли він таки поїде в той Оксфорд чи залишить роботу в твоєму універі, чи перейде працювати на іншу кафедру, чи просто банально вичитає заплановану кількість годин свого предмету.

Якщо таке дійсно станеться, знову зникне стимул не йти на таку облюбовану студентами «гальорку», не спати на лекції і з усіх сил, всіма реальними і фантастичними способами звертати на себе увагу, щоб тільки найкращий у світі викладач позитивно оцінив чи, принаймні, лагідно усміхнувся йому.

«Чому ж тоді в НПУ досі офіційно не визначили викладача, який отримає почесне звання: «УЛЮБЛЕНИЙ ВИКЛАДАЧ СТУДЕНТІВ ВСІХ КУРСІВ І ГРУП, ЩО ЙДЕ В НОГУ З ЧАСОМ, ДУША КОМПАНІЇ І СЕРЦЕ КОЛЕКТИВУ, НАЙМАЙСТЕРНІШИЙ(А), НАЙТАЛАНОВИТІШИЙ(А), НЕПЕРЕВЕРШЕНИЙ(А)…?» - саме це питання задали собі організатори проекту «Наш викладач», що цієї осені стартував у нашому університеті. Метою проекту було визначення найкращого, найулюбленішого, найстудентськішого викладача у кожному з інститутів університету (на думку нас, студентів, звісно ж). В коридорах корпусів, на поверхах, в аудиторіях «волонтери», *виконавці проекту* проводили опитування.

В інституті Педагогіки та психології 2 тижні невтомно працювали як старости груп так і звичайні студенти, які намагались опитати кожного: друга, одногрупника, однокурсника, а то й випадкового гостя, який просто «ксерокс забіг зробити». Кожен мав право висловитись, сказати, хто на його думку є найкращим.

Студенти самі називали ім’я викладача, який, на їхню думку, є найкращим. Відразу поставало питання: скільки прізвищ може назвати один студент? Опитувані ну ніяк не хотіли спинятись на комусь одному, їх мучило те, що потрібно було зробити вибір як мінімум з трьох-чотирьох. А ще, організаторам проекту під час підрахунку голосів довелось добре попрацювати, адже прізвище кожного викладача інституту, хоч кілька разів, та зустрічалось.   Це говорить про те, що в нас працює не так уже і мало талановитих викладачів, які дійсно заслуговують на визнання.

Отже, за результатами опитування, проведеного в інституті Педагогіки та психології найкращим, найулюбленішим, найчарівнішим, най-най-викладачем стала працівник кафедри психології, викладач психології Мустієва Надія Миколаївна. Вона дійсно є одним з найкращих викладачів нашого інституту, викладач психології.

«На вигляд – типова радянська училка, а коли поговорити з нею – така сучасна, класна… зовсім без комплексів!..» – це анонімна думка одного із студентів, але з нею, вважаю, погодиться багато-хто. І цим усе сказано. Надія Миколаївна – педагог зі стажем, чудовий психолог. Вона не просто розуміє студентів, вона відчуває їх, вона думає як вони. Ця людина має дійсно вічно молоду душу, що завжди допомагає створити на її парах  атмосферу довіри, щирості. Не тільки звичайна практична, а й модульні контрольні роботи, тестування з нею – велика радість. Такий високий ступінь довіри до студента просто дивує. Але дивлячись на її світле обличчя, щиру посмішку, погляд, повний віри у студента, просто рука не піднімається виправити якусь тестову відповідь.

Лояльність, право на самовизначення студента, цінування його самостійності, свободи – ці слова стоять поряд з прізвищем ще одного викладача нашого інституту – Лозенко Анни Павлівни. Терпіння, сила волі, віра цієї людини в нас з першого семестру першого курсу просто покорили навіть найбезнадійніших (на перший погляд) студентів. Тому з таких предметів, як педагогіка та вступ до спеціальності погані знання і, як наслідок, «хвости» у кінці навчального семестру мали тільки ті, хто, як кажуть, «ну дуже постарався»… Вона, тільки з невеликою різницею у голосах, займає почесне друге місце в рейтингу Найкращий викладач інституту.

Знавець своєї справи, чудовий мовник і просто хороша людина – Семеренко Ганна Василівна посіла третє місце в рейтингу улюблених викладачів. Завдяки їй студенти побачили та оцінили  багатство нашої рідної калинової мови. Вона завжди уважна до студентських проблем, готова хоч сто разів повторити матеріал, аби кожен з нас, майбутніх педагогів, був на 200%  впевнений у своїх знаннях.

Всі ми різні, не схожі один на одного, в кожного різні смаки; хтось симпатизує певному викладачеві, хтось – на дух не переносить. В когось викликає повагу, захоплення (може, навіть, любов…) вимогливість, строгість, а то й авторитаризм. А хтось із превеликим задоволенням іде на пари до лояльних, демократичних, веселих, ліберальних (думаю, таких більшість).

Ми голосували і за авторитарних, і за демократичних, і за ліберальних… За симпатичних, молодих, досвідчених, перспективних, людяних, позитивних… Вони різні, але їх усіх об’єднує любов до своєї справи, студентів і людей взагалі.

Певно, кожен викладач розуміє, що коли він вперше потрапляє до аудиторії, його особа піддається (в основному підсвідомій, але тим не менш, ретельній) оцінці кожним, хто сидить і слухає його по той бік кафедри. І як би він не намагався приховати свої емоції (будь то радість чи страх, хвилювання чи, нажаль, відраза), прискіпливе й уважне око студента бачить все… і не  стільки око, скільки серце. Тільки розуміння того, що навчальний процес не терпить фальші допомагає влаштувати таку важливу і цінну співпрацю між двома найважливішими ланками – студентом та викладачем, запускає на максимум роботу університету та веде до найкращих результатів. В основі цієї співпраці лежать три принципи – три кити, на яких і тримається світ навчального процесу:  щирість, довіра, дружба. Саме вони задають одні з основних критеріїв у відношенні студента до викладача, а точніше, його оцінці.

Шановні викладачі, ми вас любимо такими, якими ви є, ми високо цінуємо ваші знання. Ще вище – ваше прагнення поділитися ними, вашу працю та вашу щирість. І навіть якщо ви, може, трохи й не підпадаєте під ті критерії ідеального (на думку нас, студентів) педагога, з упевненістю можна сказати, що кожен викладач інституту Педагогіки та психології є по-своєму найкращим! Адже Справжня Людина є неповторною особистістю, яка не підпадає під жодні стандарти та критерії і при цьому подає позитивний приклад, є зразком, найкращим у своєму роді.

 

Студенти інституту Педагогіки і Психології

Тетяна Ляшенко

Оксана Плашенко

Таїсія Коневська

   

GTranslate  

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
   

Авторизація  

   

Всього відвідувань  

3948743
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
510
2284
12242
3137313
55679
68652
3948743

Your IP: 127.0.0.1
Server Time: 2017-11-24 05:25:26
   

Хто на сайті?  

На сайті 58 гостей та відсутні користувачі

   
© ALLROUNDER

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Інститути
Фізико-математичний інститут :: Інститут філософської освіти :: Інститут фізичного виховання та спорту :: Інженерно-педагогічний інститут :: Інститут інформатики :: Інститут іноземної філології :: Інститут історичної освіти :: Інститут корекційної педагогіки та психології :: Інститут мистецтв :: Інститут магістратури, аспіратнути та докторантури :: Інститут природничо-географічної освіти та екології :: Інститут педагогіки та психології :: Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації :: Інститут політології та права :: Інститут розвитку дитини :: Інститут соціології, психології та соціальних комунікацій :: Інститут соціальної роботи та управління :: Інститут української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Інститут управління та економіки освіти
Факультети
Кримський гуманітарний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ