Протокол засідання кафедри практичної психології № 1 від 30.08.2023
Протокол засідання кафедри практичної психології № 1 від 30.08.2023 р. ↓PDF
Протокол № 1
засідання кафедри практичної психології
від 30 серпня 2023 року
Присутні: завідувач кафедри, доктор пед. н., канд. психол. н., проф. Митник О.Я., канд. психол. н., доц. Дубініна К.В., ст. викл. Халько М.С., канд. психол. н., доц. Каськов І.В., ст. викл. Матвієнко І.А., викл. Бакка Ю. В., кандидати психолог. наук: Хлонь О.М., Ортікова Н.В., Чанчиков І. К., викл. Сергата І. О.
Відсутні: Унінець І. М,
Порядок денний
- Організація освітнього процесу у першому семестрі 2023 – 2024 навч. року
Митник О.Я.
- Обговорення та затвердження плану роботи кафедри на 2023 – 2024 навчальний рік.
Митник О.Я.
- Про розподіл навантаження
Халько М.С.
- Затвердження типових і робочих навчальних програм
Митник О.Я.,
викладачі кафедри
- Розподіл доручень та їх затвердження
Митник О.Я.
- Про рекомендацію до друку рукопису колективної монографії «Теоретичні і технологічні засади професійної підготовки здобувача вищої освіти до формування соціально успішної особистості у дитинств (за загальною редакцією дійсного члена НАПН України, професора Андрущенка В.П.)».
Митник О.Я.
Хід засідання
1. Організація освітнього процесу у першому семестрі 2023 – 2024 навч. року
Слухали: проф. Митника О. Я., який доповів, що навчальний процес для студентів-бакалаврів 1 курсу починається з 1 вересня 2023 року в офлайн форматі, для 3-4 курсів – з 1 вересня 2023 року в змішаному режимі, магістри першокурсники починають навчання з 6 вересня 2023 року в офлайн форматі.. Звернено увагу, що у гуманітарному корпусі УДУ імені Михайла Драгоманова є два цокольних поверхи, які слугують укриттям у разі повітряної тривоги. Було вказано, що, якщо студент має академічну заборгованість з минулого навчального року, її можна здати до 15 вересня 2023 року.
Ухвалили: взяти інформацію до відома; кураторам організувати процес здачі академічної заборгованості.
2. Обговорення та затвердження плану роботи кафедри на 2023 – 2024 навчальний рік.
Слухали: проф. Митника О. Я. Завідувач кафедри запропонував підготувати методичні семінари викладачам: Сергаті І.О. та Лелюх-Степанчук О.О., які завершують підготовку дисертаційних досліджень. Також, кожному викладачу спрогнозувати свій внесок у наукову роботу кафедри, спланувати створення навчально-методичного посібника з дисципліни, яку викладає.
Ухвалили: взяти інформацію до відома; подати пропозиції у план роботи кафедри до 01.09. 23 р. на кафедральну пошту; скласти план роботи кафедри на 2023-2024 навчальний рік.
3. Про розподіл навантаження
Слухали: викл. Халько М.С., яка доповіла, що на сьогоднішній день немає навантаження на 1 курс магістрів. Години, які є у базі розподілено у картки навантаження відправлено на електронні пошти кожному викладачу.
Ухвалили: взяти інформацію до відома.
4. Затвердження типових і робочих навчальних програм
Слухали: проф. Митника О. Я, який повідомив, що в цьому році не створювалися нові навчальні плани. Митник О.Я. нагадав, що 1 і 2 курс вчаться по плану 2022 року, 3 курс по плану 2021 року, 4 курс по плану 2020 (бакалаври). Всі магістри вчаться по планам 2022 року. Було звернено увагу викладачів, що із списку літературних джерел, на основі яких будувалася програма, треба вилучити всі російські джерела. Треба оновити і, за потреби, розмістити навчальні матеріали усіх дисциплін, включаючи вибіркові дисципліни, на платформу Moodle.
Ухвалили: затвердити робочі навчальні програми з усіх дисциплін кафедри; оновити і, за потреби, розмістити навчальні матеріали усіх дисциплін, включаючи вибіркові дисципліни, на платформу Moodle до 15.09.2023р.
5. Розподіл доручень та їх затвердження
Слухали: проф. Митника О.Я., який вніс пропозиції щодо розподілу доручень між викладачами кафедри.
Ухвалили: затвердити доручення між викладачами кафедри на 2023 – 2024 навчальний рік (додаток 1).
Протокол засідання кафедри практичної психології № 2 від 04.10.2023
Протокол засідання кафедри практичної психології № 2 від 04.10.2023 р. ↓PDF
Протокол № 2
засідання кафедри практичної психології
від 4 жовтня 2023 року
Присутні: завідувач кафедри, доктор пед. н., канд. психол. н., проф. Митник О.Я., канд. психол. н., доц. Євтушенко І.М., викл. Халько М.С., канд. психол. н., доц. Каськов І.В., канд. психол. н., доц. Хлонь О.М. , канд. Психол. Наук Чанчиков І. К., викл. Бакка Ю. В., ст. викл. Матвієнко І. А., викл. Сергата І. О, викл. Максименко Н. В., лаб. Богданенко К. Б.
Відсутні: доцент, канд. Психол. Наук Ортікова Н. В., доцент, канд. Психол. Наук Дубініна К. В.
Порядок денний
- Результати вступної кампанії у 2023- 2024 навчальному році. Особливості дистанційної форми навчання
Зав.к. проф. Митник О.Я.
- Розподіл навчального навантаження у 2023-2024 навч. році станом на першу декаду жовтня 2023 року
викладач Халько М.С.
- Затвердження тем бакалаврських та курсових робіт денної та заочної форм навчання
проф. Митник О.Я., викладачі кафедри
- Обговорення стану адаптації першокурсників до навчання у ЗВО
Викладачі кафедри
- Рекомендації щодо участі у конкурсі на заміщення вакантних посад професорсько-викладацького складу кафедри
Викладачі кафедри
6. Різне
Хід засідання
1. Результати вступної кампанії у 2023- 2024 навчальному році. Особливості дистанційної форми навчання.
Слухали: проф. Митника О. Я., який доповів, що в цьому році набрано значну кількість першокурсників на навчання ОР «бакалавр»: 3 групи, всього 85 студентів денної форми навчання, 26 осіб – на заочну форму навчання; на другий курс молодших спеціалістів: 10 осіб на денну форму навчання та 22 особи – на заочну форму.. На навчання ОР «магістр» набір відбувався у дві хвилі. Разом на ОПП «Практична психологія»: 7 осіб – на денну форму та 58 – на заочну форму. Щодо особливостей форми навчання було підмічено, що 1 і 2 курс навчаються в офлайн форматі, 3-4 курс – у змішаній формі; практичні і семінарські заняття проводяться в очному режимі.
Ухвалили: взяти інформацію до відома.
2. Розподіл навчального навантаження у 2023-2024 навч. році станом на першу декаду жовтня 2023 року.
Слухали: викл. Халько М. С., яка доповіла, що розподіл навантаження ще буде коригуватися через зміни кількості годин. Також, додала, що у зв’язку зі звільненням викладачів Лапченко І.О. та Зінько О.М. триває пошук нових кадрів, і навантаження в подальшому буде змінене.
Ухвалили: взяти інформацію до відома.
3. Затвердження тем бакалаврських та курсових робіт денної та заочної форм навчання
Слухали: проф. Митника О.Я., викладачів кафедри щодо затвердження тем бакалаврських та курсових робіт денної та заочної форм навчання.
Ухвалили: затвердити теми бакалаврських та курсових робіт денної та заочної форм навчання.
4. Обговорення стану адаптації першокурсників до навчання у ЗВО
Слухали: Сергату І. О., яка підвела підсумки успішної адаптації першокурсників, якому посприяла поїздка на екскурсію «Стежками великого Кобзаря», влаштована студентським парламентом педагогічного факультету. Підмічено, що нові здобувачі знань мають мотивацію та цікавість до навчання, що підтверджує їхня майже 100% присутність на заняттях, студенти охоче здобувають нові знання.
Ухвалили: взяти інформацію до відома, підтримувати очне навчання першокурсників.
5. Рекомендації щодо участі у конкурсі на заміщення вакантних посад професорсько-викладацького складу кафедри
Слухали: проф. Митника О. Я., який наголосив, що у конкурсі на заміщення вакантних посад мають брати участь 9 осіб, а саме: 2 – на посаду професора: Яценко Т.С.; Іванченко А.О.; 3 – на посаду доцента: Євтушенко І.В., Ортікова Н.В., Хлонь О.М.; 2 – на посаду старшого викладача: Матвієнко І.В. та Халько М.С.; 2 – на посаду викладача: Чанчиков І.К. та Бакка Ю.В. Завідувач кафедри підкреслив, що всі викладачі мають необхідні досягнення, які відповідають конкурсним посадам.
Ухвалили рекомендувати для участі у конкурсі названих осіб. Рішення прийнято одноголосно.
Протокол засідання кафедри практичної психології № 3 від 20.10.2023
Протокол засідання кафедри практичної психології № 3 від 02.11.2023 р. ↓PDF
Протокол №3
засідання кафедри практичної психології
від 2 листопада 2023 року
Присутні: зав. кафедри, доктор пед.н., канд.псих.н., проф. Митник О.Я., канд.псих.н., доц. Дубініна К.В., канд.псих.н., доц. Євтушенко І.М.,канд.псих.н., доц. Хлонь О.М., канд. псих. н., доц. Ортікова Н. В., ст.викл. Халько М.С., ст.викл. Лелюх-Степанчук О.О., викл. Сергата І.О., ст. викл. Чанчиков І.К.,
лаб. Раскопіна Т.В.
Відсутні: викл. Бакка Ю.В., ст. викл. Матвієнко І.А., канд.псих.н., доц. Каськов І.В.,
Порядок денний
- Розвиток емоційного інтелекту в професійному становленні студента-психолога.
ст.викладач Лелюх-Степанчук О.О.
- Особливості здійснення навчального процесу на другому курсі заочно форми навчання
проф. Митник О.Я.
- Стан підготовки документації кафедри та індивідуальних планів роботи. Затвердження графіку модульного контролю знань студентів денної форми навчання.
завідувач кафедри, викладачі
- Затвердження тем магістерських досліджень здобувачів освіти денної, заочної та дистанційної форми навчання.
завідувач кафедри, викладачі
- Різне
Хід засідання
1. Доповідь старшого викладача Лелюх-Степанчук О.О.
Слухали: доповідь старшого викладача Лелюх-Степанчук О.О. «Розвиток емоційного інтелекту в професійному становленні студента-психолога». Інноваційні процеси, що відбуваються у вищій школі потребують зміни освітньої парадигми для підготовки конкурентоспроможного на світовому ринку праці фахівця. Конкурентоспроможність випускника сучасного ВНЗ вимагає не тільки професійних знань, але і спеціальних здатностей особистості, які забезпечують їй динамізм професійної поведінки, самостійність в пошуках та засвоєнні нової інформації, адекватних рішень в «нестандартних ситуаціях». У доповіді Ольга Олександрівна висвітила актуальність, головні завдання та методики, що варто використовувати під час навчального процесу для формування професійного становлення студента та розвитку емоційного інтелекту зокрема.
Ухвалили: доповідь старшого викладача схвалити, використовувати у своїй викладацькій діяльності рекомендації щодо розвитку емоційного інтелекту студентів (додаток).
2. Особливості здійснення навчального процесу на другому курсі заочної форми навчання
Слухали: проф. Митника О.Я., який коротко описав, що при вступі студентів на другий курс були допущені низка помилок, і за цього виникла затримка з погашенням академічної різниці, звернув увагу, як можна вирішити ці недоліки.
Ухвалили: підписати з кожним студентом заяви на погашення академічної різниці та провести по одній-дві пари з кожної дисципліни.
3. Стан підготовки документації кафедри та індивідуальних планів роботи. Затвердження графіку модульного контролю знань студентів денної форми навчання
Слухали: проф. Митника О.Я., який окреслив стан документації кафедри. Наголосив на важливості заповнення та приєднання кураторами викладачів до електронних журналів та ведення системи Moodle, про формування та здачі індивідуальних планів на кожного студента.
Ухвалили: заповнення індивідуальних планів кожним викладачем, надати індивідуальні плани кожному студенту. Затвердити рубіжний модульного контролю знань студентів денної форми навчання до 13.11.2023 р.
4. Затвердження тем магістерських досліджень здобувачів освіти денної, заочної та дистанційної форми навчання.
Слухали: проф. Митника О.Я., викладачів кафедри щодо затвердження тем магістерських досліджень здобувачів освіти денної, заочної та дистанційної форми навчання
Ухвалили: затвердити теми магістерських досліджень здобувачів освіти денної, заочної та дистанційної форми навчання та просити Вчену раду педагогічного факультету пілтримати рішення кафедри
Протокол засідання кафедри практичної психології № 4 від 06.12.2023
Протокол засідання кафедри практичної психології № 4 від 07.12.2023 р. ↓PDF
Протокол № 4
засідання кафедри практичної психології
від 7 грудня 2023 року
Присутні: зав. кафедри, доктор пед.н., канд.псих.н., проф. Митник О.Я., доктор психол.н. проф. Яценко Т.С., канд. псих.н., доц. Дубініна К.В., канд.псих.н., доц. Хлонь О.М., канд. псих. н., доц. Ортікова Н. В., канд.псих.н., доц. Каськов І.В., ст.викл. Лелюх-Степанчук О.О., викл. Сергата І.О.,
викл. Чанчиков І.К., ст. викл. Матвієнко І.А., лаб. Раскопіна Т.В.,
Відсутні: викл. Бакка Ю.В., доц. Євтушенко І.М., ст.викл. Халько М.С.
Порядок денний
- Передзахист дипломних робіт ОР «МАГІСТР» денної і заочної форм навчання.
студент 25 мгпрпс (1 особа);
студенти 21 змгбппр (9 осіб)
- Корекція тем дипломних і магістерських досліджень, захист яких у межах літньої підсумкової атестації
викладачі кафедри
3. Різне
Хід засідання
1. Передзахист дипломних робіт ОР «магістр» денної і заочної форм навчання.
Слухали: проф. Митника О.Я. про допуск до захисту дипломних досліджень студентів за результатами антиплагіатної перевірки програмою UNICHECK. Було наголошено на тому, що за результатами перевірки, всіх студентів допущено до захисту.
У більшості студентів не виявлено академічного плагіату, що дає їм право отримати оцінку відмінно та у 3 частково виявлено академічний плагіат, що можуть отримати оцінку добре чи задовільно за результатами публічного захисту дослідження.
- Слухали: доповідь студентки 25мгпрпс групи Геюка Сергія Сергійовича на тему «Розвиток емоційного інтелекту підлітка у процесі навчання».
Науковий керівник: Хлонь О.М. – кандидат психологічних наук, доцент.
Питання:
- доц. Дубініна К.В. «Охарактеризуйте теоретичне значення роботи»
- доц. Каськов І.В. «Охарактеризуйте особливості розвитку емоційного інтелекту підлітка»
Ухвалили: допустити до захисту магістерської роботи за умови внесення уточнень у вступ, розробити тренінг в результаті виконання четвертого завдання.
- Слухали: доповідь студентки 21 змгбппр групи Германюк Раїси Вячеславівни на тему «Розвиток міжособистісних відносин підлітків-інтровертів».
Науковий керівник: Чанчиков І.К. – доктор філософії у галузі психології.
Питання:
- доц. Ортікова Н.В. «Розкрийте психологічні особливості міжособистісних відносин підлітків-інтровертів»
- доц. Дубініна К.В. «Охарактеризуйте практичне значення роботи»
Ухвалили: допустити до захисту, зауваження до пункту 1.1., аналіз наукової роботи.
- Слухали: доповідь студентки 21 змгбппр групи Бикової Катерини Сергіївни на тему «Розвиток емоційного інтелекту підлітка у процесі навчання»
Науковий керівник: Чанчиков І.К. – доктор філософії у галузі психології.
Питання:
- доц. Ортікова Н.В. «Охарактеризуйте теоретичне значення роботи»
- проф. Митник О.Я. «Охарактеризуйте особливості розвитку емоційного інтелекту підлітка»
Ухвалили: допустити до захисту магістерської роботи за умови внесення уточнень в роботу враховуючи всі зауваження.
- Слухали: доповідь студента 21 змгбппр групи Марченка Юрія Миколайовича «Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами арт-терапії»
Науковий керівник: Лапченко І.О. – кандидат психологічних наук, доцент.
Питання:
- ст. викл. Лелюх-Степанчук О.О. «Які методики Ви використовували при проведенні констатувального дослідження?»
- доц. Ортікова Н.В. «Охарактеризуйте особливості розвитку емоційного інтелекту у молодших школярів»
Ухвалили: допустити до захисту.
- Слухали: доповідь студента 21 змгбппр групи Попової Наталі Анатоліївни на тему «Розвиток пізнавальної сфери особистості здобувача вищої освіти у процесі дистанційного навчання».
Науковий керівник: Лапченко І.О. – кандидат психологічних наук, доцент.
Питання:
- проф. Митник О.Я. « Які рекомендації Ви можете назвати для здобувачів вищої освіти?»
- доц. Каськов І.В. «Розкрийте зміст пізнавальної сфери особистості здобувача вищої освіти»
Ухвалили: допустити до захисту.
- Слухали: доповідь студента 21 змгбппр групи Харченко Аліни Олегівни на тему «Розвиток пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами візуалізації».
Науковий керівник: Чанчиков І.К. – доктор філософії у галузі психології.
Питання:
- доц. Ортікова Н.В. «Назвіть діагностичні методики, які використано для дослідження пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку»
- проф. Митник О.Я. «Охарактеризуйте особливості розвитку пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку»
Ухвалили: допустити до захисту.
- Слухали: доповідь студента 21 змгбппр групи Захаренко Анастасії Костянтинівни на тему «Розвиток іміджу сучасного вчителя у професійній діяльності».
Науковий керівник: Митник О.Я. – доктор педагогічних наук, професор.
Питання:
- доц. Чанчиков І.К. «Яке практичне значення роботи?»
- доц. Дубініна К.В. Розкрийте складові іміджу сучасного вчителя
Ухвалили: допустити до захисту.
- Слухали: доповідь студента 21 змгбппр групи Яхно Дар’ї Андріївни на тему «Розвиток свідомого професійного самовизначення старшокласника в процесі навчання».
Науковий керівник: Митник О.Я. – доктор педагогічних наук, професор.
Питання:
- доц. Чанчиков І.К. «Охарактеризуйте систему самовизначення старшокласника в процесі навчання»
- доц. Ортікова Н.В. «Яке практичне значення роботи?»
Ухвалили: допустити до захисту.
- Слухали: доповідь студента 21 змгбппр групи Яковенко Дарину Юріївну на тему «Розвиток емоційної сфери дитини старшого дошкільного віку».
Науковий керівник: Митник О.Я. – доктор педагогічних наук, професор.
Питання:
- доц. Дубініна К.В. «Які методики Ви використовували при проведенні констатувального етапу дослідження?»
- доц. Ортікова Н.В. «Охарактеризуйте особливості розвитку емоційної сфери дитини старшого дошкільного віку?»
Ухвалили: допустити до захисту.
- Слухали: доповідь студента 21 змгбппр групи Буринську Олександру Володимирівну на тему «Розвиток професійно-значущих якостей практичного психолога у процесі навчання у ЗВО».
Науковий керівник: Чанчиков І.К. – доктор філософії у галузі психології.
Питання:
- доц. Дубініна К.В. «Охарактеризуйте професійно-значущі якості практичного психолога?»
- доц. Ортікова Н.В. «Розкрийте засоби розвитку професійно-значущих якостей практичного психолога у процесі навчання у ЗВО?»
Ухвалили: допустити до захисту.
Ухвалили: 10 студентів-магістрів, які навчаються за ОПП «Практична психологія» на денній та заочній формі навчання допустити до підсумкової атестації.
4. Корекція тем дипломних і магістерських досліджень
Слухали: проф. Митника О.Я., який висловив прохання викладачів щодо корекції тем дипломних і магістерських досліджень студентів, захист яких у літню сесію 2023-2024 н.р.
Наукові керівники внесли такі пропозиції:
1. У студента Марченко Юрія Миколайовича була тема «Розвиток емоційного інтелекту у молодших школярів (інша вікова група) засобами арт-терапії», стала: «Розвиток емоційного інтелекту у молодших школярів засобами арт-терапії» (науковий керівник: канд. псих.н., доц. Лапченко І.О.)
2. У студентки Мітяєвої Анастасії Олександрівна була тема «Соціально-психологічні особливості агресивної поведінки підлітків», стала: «Соціально-психологічні особливості агресивної поведінки осіб юнацького віку» (науковий керівник: канд.псих.н., доц. Ортікова Н.В.)
3. У студентки Попової Наталії Анатоліївни була тема «Розвиток пізнавальної сфери особистості здобувача вищої освіти у процесі електронного навчання», стала: «Розвиток пізнавальної сфери особистості здобувача вищої освіти у процесі дистанційного навчання»
(науковий керівник: доктор психологічних наук, професор Максименко С.Д.)
4. У студентки Загородньої Інни Григорівни була тема «Профілактика тривожності у молодшому шкільному віці з різним рівнем самооцінки», стала: «Профілактика тривожності у підлітків з рівним рівнем самооцінки». (науковий керівник: канд. псих.н., доц. Лапченко І.О.)
5. У студентки Олійник Ольги Олександрівни була тема «Розвиток мотивації учбової діяльності молодших школярів», стала: «Розвиток мотивації учбової діяльності особистості юнацького віку». (науковий керівник: канд. псих.н., доц. Лапченко І.О.)
6. У студентки Шнайдер Поліни Валеріївни була тема «Розвиток стресостійкості особистості в юнацькому віці (або інша вікова група)», стала: «Розвиток стресостійкості особистості в юнацькому віці». (науковий керівник: канд. псих.н., доц. Лапченко І.О.)
Ухвалити: взяти інформацію до відома та внести зміни щодо формулювання теми