Ви тут:  Головна Конференції Друге засідання науково-методичного семінару «Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації завдань Нової української школи» (06.03.19)

Друге засідання науково-методичного семінару «Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації завдань Нової української школи» (06.03.19)

6.03.19 Семіар ПН 3 6.03.19 Семіар ПН 6.03.19 Семіар ПН 4

  6.03.2019 р. на базі кафедри педагогіки і методики початкового навчання відбулося друге засідання науково-методичного семінару «Підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації завдань Нової української школи», на яке було запрошено професорсько-викладацьких склад кафедри української мови та методики навчання.

6.03.19 Семіар ПН 5 6.03.19 Семіар ПН 1

   У ході роботи семінару були представлені ґрунтовні доповіді, які викликали жваву дискусію:

1. Інтегрований підхід до навчання у початковій школі (канд. пед. наук, доцент Коханко Оксана Григорівна), яка акцентувала увагу на особливостях означеного підходу як провідного у «Новій українській школі»; окреслила організаційно-методичну структуру планування тижня, дня; представила зміст та форми роботи спецсемінару відповідної тематики, роботи студентів 4курсу.
2. Критичне мислення та його формування у школярів початкової школи (канд. пед. наук, доценти Янковська Інна Миколаївна та Тесленко Тетяна Василівна). Доповідачі охарактеризували ознаки критичного мислення та особливості його формування у школярів-початківців при викладанні освітніх галузей.
  Усі викладачі кафедри ділилися досвідом впровадження означених аспектів при викладанні методик певних освітніх галузей.

6.03.19 Семіар ПН 2 6.03.19 Семіар ПН 6

   Наприкінці семінару відбулося творче привітання викладацького складу кафедри та гостей семінару силами студентів 1курсу спеціальності «Початкова освіта» зі святом 8-го березня!

  Прозвучали класичні твори, присвячені Діві Марії, сучасна поезія та пісні. Студенти продемонстрували артистизм, щирі почуття та турботливе ставлення до матерів та повагу до своїх викладачів-жінок. Виступ викликав відкритий емоційний відгук та підтримку серед викладачів.